Merhaba kizlar adetime yedi gün var belirtim felan da yok varsa çıkar dedim ve erken gebelik testini yaptım bir çizgi gördüm sanki ama inanmalı miyim sizce inanamıyorum çünkü hiç belirtim yok acaba bu testin kendi çizgisi mi hemen çıktı on yir mi saniye icinde
Kilo vermeyecekseniz benim zamanimi harcamayin
Kizlar yarın sabahta başka marka test alıp yapicam ama hiç belirtim yok demistimya goguslerimde acıma felan yok ama sanki içlerinde bişey var gibi yani ama ben ona yormadim
Kizlar şimdi tekrar test yaptım aynı böyle yine çizgi var adetime 6 gün kaldı sizce doktora gideyim mi yoksa bekleyim mi ne diyorsunuz ne yapmaliyim gitmeli miyim
KKizlar bir tane comfort yapmıştım silik çizgi çıktı bir tane prodector yaptım silik çizgi çıktı ama bugün gelin görün ki pyno clinice test yaptım negatif çıktı
Yarım saat sonra çıktı ama geçersiz değil mi kizlar