Canım o benim görümcemde de olmuştu. Fazla suyu atıyor demişlerdi
Bence sakin ol panik yapma. Böyle vajinal akıntıların artması gebelik boyunca normal. 2 gün sonra da kontrolün var zaten doktorun bir aksilik olsa söyler sana.
Olabilir benim de 2 haftadan fazla böyle az az geldi hep idarar sandım. Doğum zamanı geldi mesane ye baskı oluyor dur dedim en son suyum tamamen geldi.
canım hemen dr utrosona . anlattığından risk gördüm
22 gun oldu ben dogum yapalı hamıle kaldıgım ılk gunden son gune kadar hep altıma kacırmısım gıbı ıslaklık olurdu o akıntı normal dedı doktor hıc bı aorun yasamadım korkma bence suyun gelmıs olsa emın ol anlarsın faşır faşır akar
Tamam yarın eczane getircem Dedi eğer getirmiş olursa mutlaka yazarım mantar cok önceden vardı hamile kalmadan 1 ay önce vajinal muayene olmuştum doktoruma zaten bişey demedi mantar falan ama benimde aklıma geldi allahım inşallah öyle birşeydir razıyım şuan ona
Her rüzgarı yönü bilip esenin, Bilmem ki; tasından mı fesinden mi başlasam?
kırtasiyeden turnosol kağıdı alın .. çişinizide kaçırıyor olabilirsiniz farkında olmadan genelde oluyor ..
Cnm o petten bulursan lutfen ozelden yaz bana ben hic bir yerde buladim. Bide idrar kaciriyor olabilirmisin mantar enfeksiyonun varmi?
Çok ilginç bence doktorunuzu arayıp sorun tekrarladığını daha iyi olur