Spor ve Diyet (lütfen başlığı görünce okumamazlık etmeyin, diyet dediysem sadece düzen değişikliği)) - Obilsin.com
Şimdi şöyle başlayayım cümleye. Arkadaşlar ben hipotiroidi hastasıyım yani tiroitlerim hiç yok alındı ilaçla takviye ediyorum. Bilenler bilir ki ne yesek yarıyor yemesek de kilo yerinde sayıyor zayıflayamıyoruz. Kendimi bildim bileli kiloluyum ama öyle aşırı da değil bi ara sürekli 68 kiloda takılıydım ama vücudum ince değildi hiç. Sonra ben 76 kiloya kadar fırladım çünkü tatlısız çikolatasız duramıyorum. Öğretmenim. Okulda öğle araları sürekli lahmacun pizza dürüm siparişleri havada uçuşuyor yiyorum güzelce. Geçenlerde ocak ayında dedim ki kendime yahu yaz geliyor yapış yapış sıcakta göbek göğüs yapışıyor tişörte siyah giyinmek zorunda kalmak falan kamufle etmek için bir taraflarımı. Arkadasa dedim ki şu 15 tatile gidip gelelim spora yazılalım dedim. Tatilden döndüm gittim spor salonuna yazıldım arkadaşla. Ölçüm yapıldı 76.8 kiloyla başladım. Ama gel gelelim yeme işine. Öncelikle okula ben biraz geç gidiyorum sabahları bir güzel omlet yapıyorum ya da haşlıyorum yumurtayı peynir falan yiyorum. Öğlene yanıma yemek götürüyorum. Okuldan çıkıp spora gidiyorum ve ayrıca 3 lt suyu da ihmal etmiyorum. İnanın sporda verdiğim emekten ötürü eve gelince çok aç olsam da az yemeyle kendimi sofradan kaldırıyorum. Okulda siparişler,doğum günleri, pastalar yine dönüyor ortalarda yemiyorum. Ha hiç mi yemiyorsun diyorsanız evet herşeyi yiyorum ama tadına bakıp geçiyorum. En önemlisi kalori sayarak yiyorum her şeyi. Mesela her öğle arası kahve çikolata keyfimi bırakamıyorum ama çikolata 45 kalori :) Protein ağırlıklı beslenmeye calışıyorum. Pilav ve makarna yok artık ama varsa da illa bir kaşık. Hayatım boyunca zayıflayacağıma inancım olmadı hiç. Ama 3 Şubatta 76.8 ile başladığım kilom 28 Şubat günü 73.8 idi. Ha bu arada D vitamini de kullanmaya başladım bu önemli bir nokta. Çünkü araştırdım ki eksikliğinde kilo vermek zormuş. Önceden sürekli Spor ve Diyet klişesini duyunca uzaklaşıp hep zayıflama kürlerinden medet umardım. Aramayın şok diyet, zayıflama kürü falan inanın olmuyor. Ben bile 3 kilo vermeyi şimdilik başardıysam tiroit sorunu olmayanlar inanın uçar gider. Ramazana kadar spora devam her gün gidiyorum çok da zevk alarak. Size sürekli kilo değişikliğimden bahsederim. Bir de dün akşam 2 dilim büyük yaş pasta ve bugun 1 sütlaç gömdüm. Pişman mıyım asla sadece dengelemeyi biliyorum artık. İstediğinizi yiyin ama abartmadan ve sporunuzu yapın. İlla salona gitmeye gerek yok. Çıkın yürüyün 1 saat ya da evde hareketler yapın. Büyük hedefler koymayın kendinize. Mesela benim ilk hedefim 69. Sonra 62 olmak sonra da 60 yeter sanırım Bu arada ilk başlarken ohooo ne ara fayda edecek bu spor da incelicem dedim ama şu an resmen çapım daraldı kilodan cok incelme önemli ve en çok o fark yaratıyor. ÜŞENMEYİN VE BİR YERDEN BAŞLAYIN.BİLİYORUM ŞU AN EN KISA YOLDAN ZAYIFLAMAK CAZİP GELİYOR KÜR OLSUN İLAÇ OLSUN ÖYLE ZAYIFLAYALIM DEMEYİN KALKIN TUTUN UCUNDAN. YAZIN ELBİSELER, ETEKLER, BEYAZ TİŞÖRTLER UTANMADAN SIKILMADAN BİR YERİMİZİ SAKLAMADAN RAHATÇA OTURMAK BİZİ BEKLER...