Sizce gebelik var mı? Yerleşme kanaması mı? - Obilsin.com
Merhaba kızlar, ben tam 15 gün önce (yumurtlama dönemimdeydim) korunmasız bir birliktelik yaşadım, içeriye boşalma durumu olmadı fakat zevk suyundan da ihtimal olabiliyormuş. İlişkiden 9 gün sonra (reglime 7 gün varken) lavaboya gittigimde idrarımı yaptiktan sonra peceteye önce bi pembelik geldi sonrasında da kırmızı pıhtı tarzı bir şey geldi. (Fotoğrafı var fakat rahatsız olabilenler olur diye koyamadım çekindim). Bu gelen şeyin yerleşme kanaması olduğundan korktum. Dün sabah erken gebelik testi yaptım. Reglime 2 gün vardı. Sonuç negatif geldi. Beklenen adet günüm yarın. Sizce gebelik var mıdır? Olsa testte çıkar mıydı
Olsa testte cikardi diye düşünüyorum. Istenmeyen gebelik ise gecikince kan verin, erkenden önlem alın. Bir dahakine de kondom ve doğum kontrol hapı kullanın.
Tesekkurler cevap icin, Gecikince tekrar test alıp yapmayı dusunuyorum, kan vermeyi pek istemiyorum, bekarım gizliliginden suphe duydugum icin hastanelerde kayit altina aliniyor vs sorun yasamak istemiyorum. Geciktikten 3 gün sonra erken gebelik testi yapsam kesin sonuc verir heralde dimi?
Bakalim, yarin beklenen adet günüm. Ama bu ay cok fazla ilac kullandim grip vs. Bunlar bende geciktirici etki yapıyor hep. Salı gününe kadar olmazsam tekrar bir test yapacağım bu kez garanti olur. İliski uzerinden de tam 3 hafta geçmiş oluyor. Gebelik varsa kesin çıkar sanırım. Tesekkur ederim ilgilendiğiniz için
Teşekkür ederimm ben 12 gun snra test yapacağım en iyi sonucu o şekilde Öğrenirim ben sizi anladim da siz beni yeteri kadr anlamadınız sanırım neyse iyi günler