nasipse cuma günü sezeryanla doğum yapıcam merak ettiğim sezeryan doğum sonrası korse kullanacak mısınız? doktorunuzla bunu konuştunuz mu? göbeğim sarksın istemiyorum henüz doktorumla da konuşmadım sizlerin yorumlarını merak ediyorum
bana hiç iyi gelmedi korse sezeryandan 3 gün sonra taktım yazdı terleme olmuş ameliyat yerim enfeksiyon kapmıştı sonra çok şiddetli iltihaplanma sulanma oldu çok çektim bu yüzden
slm arkadaşlar bu korse nasıl birşey ben hamile kalmadan önce 50 kiloydum korseye hiç ihtiyaç duymadım bende 29 kasıma tarih aldım sezeryan olacağım nasipse... korseyi bir mağazaya sordum önden bağlamalı straplez sert birşey gösterdi. ama o dikişlere fena zarar verir gbiydi bende toparlayıcı zıbın aldım yumuşak ama lsatikli gibi..sizce ne yapmalıyım ki...çok kilom yok 62yim zaten ama sonuçta göbeğim gerildi çocuk çıkınca illaki sarkacak..
merhabalar bayanlar uzuuuun bir aradan sonra kızımla aranızdayım ben sezeryan olmak zorunda kaldım utopya hatırlarsın belki... ilk gün doktorum bir haftaya kadar korse giyebilirsin demişti fakat bir talihsizlik oldu ve kızım erken doğum olduğundan dolayı küvöze alındı başka bir şehirde... hemen ameliyat sonrası (narkozun etkisi geçergeçmez) yolculuk yapmak zorunda kaldım kızıma gitmek için... 10 gün boyunca hastahanede sandalye başında bekledim yavrumu düzelsin diye... yani çok zor bir sezeryan sonrası yaşadım... sırf bunlardan dolayı doktorum daha yeni net olarak izin verdi korseye... biz 20. günümüzdeyiz buarada ama hala hamile gibi görünüyorum daha 2 gündür korsem var umarım faydası olur...
benimde ikinci bebegim sezeryan olmustu 7. gün korse giyindim ilkbaslarda yara daha taze oldugundan biraz zor hayirlisiyla insallah
28 gün önce sezeryanla doğum yapmış biri olarak yazabilirim 3, gün korse giydim ohh dünya varmış dedim çünkü karın aşağı sarktıkça daha çok ağrı yapıyor korse bi toparladı dikişler sabit kaldı daha rahat yürüdüm yatarken daha rahat döndüm 7, gün dr kontrolüm vardı ve korseyle gittim drum hiçte bişi demedi nerdeyse gecede hep üstümde 1 aydır korseyle yaşamaya başladım ilk korsem biraz boldu şimdi daha da darını giyicem göbek duruyo çünkü korsesizken hamile sandılar tavsiyem göbek için ne kadar faydalıdır bilmiyorum yaşayıp görücez ama ağrı için çok daha iyi o karnın gevşemiş halini toparlıyo daha rahat ediyosun
canım bende sezeryanla doğum yapanlardanım doktorlar bir haftasonra öneriyor bir kere sezeryandan hemen ertesi gün korse takılmaz ya zaten o zaman daha çok taze ameliyat bölgesi ben iki gün agrılarla kıvrandım dikişlerım patlar diye korktum bende haftan bitsin sonra dene derim
canım valla ben sezeryanla doğum yapanlar için korse yasak biliyorum ve çevremde hiç görmedim bence sor allah korusun zarar verebilir en azından ne kadar zaman sonra takılmalı kullanma da diyebilir ben normal doğum yaptım ve kullandım çok işe yaradı şimdi ikinci kızıma hamileyim yine bir sorun olmazsa normal istiyorum
doktora sormadım,herşeyi sormaya gerek de yok ki.Hemen ertesi gün düşünüyorum inşallah.
Hangi marka korse kullanidiniz bide çamaşırlı mi yoksa bele takılan mi