Serklaj sonrasi erken dogum belirtisi mi? - Obilsin.com
Merhaba, 6 GUN ONCE 21 haftali ikizlere hamileyken serklaj ameliyati oldum. Rahim 3mm kalmisti sadece. Bu tarz ameliyatlar erken dogumu da tetiklermis. Su an 22 hafta 2 gunluk hamileyim. Karnimda ara ara sertliklrr oluyor. Agri olmuyor ama karnim bomba gibi patlatacak sanki. Bu haftalarda bunu yasadiniz mi? Acaba erken doguk belirtisi mi? Ikiz gebelikten mi kaynaklanıyor?
Merhaba bende 4 gün önce acil serklaj oldum. Bugün tam 23 haftalik olduk. Kanamam yok fakat afedersiniz sarı hafif kokulu bir akıntım var sizce doktora başvurmalı miyim? Sürekli yatıyorum ağrım yok. Birde taharetlenirken su kullanıp kuruluyorum güzelce problem yaratır mı enfeksiyon açısından
Merhaba. Serklaj sonrası enfeksiyon riski için kendinizi kesinlikle korumanız lazım. Ben 15 Haftada serklaj oldum 24. Haftada erken doğum yaptım Sebebi enfeksiyon crp 70 çıkmıştı. Ki doktor hersey yolunda demesine rağmen! Çok yoğun qkinti ve şiddetli kasılmalar yaşadım o gece de erken doğum oldu ki gündüz doktora gitmiştim. Serklaj sonrası 2 türlü fitil kullandım vitaminler kan sulandirici ve Progestann kullandım. Kiloya bağlı falan dediler sonra ama yalan ! Oksursem kilo diyorlar Halbuki doktora demiştim inanılmaz yoğun akinti, üşüme, titreme her 5 dk da bir adet sancisindan beter şiddetli ağrı. Yaşıyorum dedim fitil verip gonderdi fitil bile yerlestiremiyordum yoğun akintidan Neyse sonuçta enfeksiyon riski xok önemli ve doktorunuza muhakkak herseyi söyleyin sorun Temizliğime dikkat etmeme rağmen nasıl oldu bilmiyorum Ve karindaki sertleşmeyi de hemen söyleyin doktora Allah yardımcınız olsun sag salim kucağınıza alın evladinizi