Sebepsiz tekrarlayan düşükler,pıhtılaşma vs. - Obilsin.com
Merhaba herkese .Allah hepimize yardımcı olsun kalbimizi ferahlatsın inşallah Gebeliğinde prednol 4 mg(steroid)kullanan oldu mu?ya da tanıdığı birisi olan var mı?yardımcı olursanız çok sevinirim
benımde 2 düşük bi tane 39 uncu hafta kalbı durdu karnımda ölü doğum yaptım sımdı araastırmaya gıdıyorum genetık pıhtılasma testlerını vercem
merhaba 3. düşüğüm gerçekleşiyor.5 haftalıkken değerler bir katı düşmeye başladı.kanamamın gelmesini bekliyorum.düşükler neden oluyor hiçbir araştırmaya girmedik ama şimdi doktorum tedaviye başlıyacağız dedi.ıntralipit serum uygulayacakmış.nasıl bişe olduğunu netten araştırdım fakat doktorla bu konuyu 2 hafta sonra görüşeceğiz.ilk başta kanamam gelmesi gerekli.gelmezse neyapmalıyım onuda bilmiyorum?
Bemde mayısta 5.düşügümü yaptım yumurtamın kötüsü dölleniyormus sanırım tüp bebek dedi doktor adet olmayı bekliyorduö adetimde gecikti yarın test yapmayı düşünüyorum insallah bu sefer olmustur
Merhaba kızlar, Hepinize çok geçmiş olsun.Ben de bir sağlıklı hamilelik sonrası,çok şükür 4 yaşında bir kızım var,geçen sene tekrar hamile kaldım ,kimyasal gebelik ardından hiç regl olmadan tekrar hamile kaldım ki o bebeğimi de 13 haftalık kaybettim.kalp atışları durdu.bu bebek icin 2 kez kürtaj oldum.5 ay sonra tekrar bir kimyasal gebelik.doktorum tamamen tesadüf olduğunu,sağlıksız sperm sayısının çok fazla olduğunu,denk geliyor dedi..hiç bir teste gerek yok dedi.ben de içim rahat etmez test yaptıracağım dedim ama çok yıprandım için ertelemistim ki korunmama ragmen 2 ay sonra hamile kaldiğimi öğrendim. Su an ben bunları yazarken o da bana pıt pıt vuruyor. Ikinci Kızım nasip olursa.su an çok pimpirikliyim her hafta kontrollere gidiyorum,farklı farklı doktorlara gidiyorum,geçen 2 damla kan geldi hüngür hüngür ağladım soluğu doktorda aldım.umudunuzu kaybetmeyin kızlar..sebepsiz de olabiliyor.herşeyin bir zamanı var...
arkadaşlar merhaba bende iki kayıp sonrası kurtaj oldum.kan pihtilasmasi dan suphelenmistik ama çıkmadı genetik diğer tahliller hiç bişey yok.tekrar hamileliğimde ne yapılabilir korkuyorum artik
Düşük sonrası doktor benden periferik kandan kromozom testi istemiş kan pıhtılaşması olup olmadıgı cıkar mı sizce
Kızlar en son 3 nisanda kalp atışı durması sonucu kürtaj oldum ilk adetimi gördükten sonra önerilen bi doktora gittim folik asit ve B12 verdi temmuz 30 a kadar korun dedi en az 2 ay bu ilaçları icmis olayım diye , lakin ben zaten hamileyken de kullanmıştım , şimdilerde yumurtlama dönemim acaba hamilelik denemeleri yapsam yine düşer mi bu sebepten, bi de dr hamile kalir kalmaz beni ara stereoit kortizon baslayacağız dedi ben hamileyim diye arasam 10 gün sonra kızar de mi bana offf ya 1 ay daha beklemek o kadar zor ki
Tüp bebekte en sağlıklı embriyo seçiliyor ki sizinde küçük haftalıkken kayıplarınız küçük haftalar sağlıksız embriyo olarak nitelendiriliyor