Herkese merhaba reglime 7 gün varken test yapmıştım erken olduğu için birşey çıkmamıştı dün reglime 4 gün vardı tekrar birşey çıkmadı belirtilerim vardı oysaki ve bu aralar aşırı halsizlik var devamlı uyuyasım var psikolojikmidir nedir idrarın hiç olmadığı kadar da koyu koku yok. Yani boşverip normal hayatıma mı dönmeliyim sizce bu kadar belirtiye birşey çıkması tuhaf
Adete 1 hafta kala kaset testim çift çizgi çıkmıştı. Erken gebelik testlerine para vermeye gerek yok bence. Bir sürü erken gebelik testi almıştım o kadar para vermiştim kesinlikle gerek yok. Ama genelde insanlar adeti geciktikten sonra çift çizgiyi görüyor bu testlerin hepsinde. Belirtim şuydu çok susuyordum suya doyamıyordum. uyku halindeydim hep. bunlar adetim gecikmeden yaşadığım belirtiler.
Merhaba benim de adetime 5-6 gün kadar var su olayını bende ilk defa duydum sizden. Normalde çok su içen bi insanım zaten ama bu son 10 gündür falan uykumdan uyanıyorum ben de sanki çölde uyumuşum gibi Bunun dışında 5 gün önce dısardayken çok fazla bi akıntı geldi, ben erken adet oldum diye tuvalete koştum hatta. Sürekli akşam koltukta uyur oldum ve göğüs ucum çok acıyor ama ben 10 gün önce çatlatma iğnesi oldum ondan olabilir mi acaba sizce