Selam kızlar Adetim 40 gün gecikti rahmim 25mm kalınlıkta. Gebelik yok. Doktor rahmin kendini gebeliğe hazırladığını fakat gebeliğin gerçekleşmediğini söyledi. Aspirin adaçayı tarlusal hepsini içtim. Tarlusal dün bitti. Bu durumu yaşayanlar illaki vardır nasıl getirdiniz adetinizi? Doktor bekleyelim dedi ama 40 günün verdiği gerginlik şişkinlik ödem beni mahvetti. İnşallah çözüm bulmuş olan vardır