arkadaşlar hiç serklaj olan varmı?rahim ağzına dikiş atılıyor rahim agzı normalden fazla açıldıgı ve kısalmaya basladıgı icin ben onumuzdeki hafta olacagim cunku:çok üzgünüm:senağlama
saol canım allah kimseye yaşatmasın.....en son kotrolümde rahim ağzını kontrol etmişti gayet güzel kapalı demişti..zaten herşeyim normaldi..gayet rahat geçiyordu... hiç aklım almıyor...kader işte..allah beterini göstermesin...
çok geçmiş olsun canım allah sabırlar versin dr hiç rahim ağzı falan ölçmedimi senin belki açıklık vardı belki dikiş falan atsaydı diycem ama olucak işte kaderde bunu yaşaman varmıs geçmiş olsun
merhaba arkadaşlar...çok üzücü ve çok kötü bir durum yaşadık(( 10 ekim günü malesef bebeğimi kaybettim...17 haftalıkken düşük yaptım...(((( herşeyim okadar normal ve yolunda gidiyordu kontrollerim çok iyidi...çok aniden oldu...birden kasılma gibi hafif ağrılar başladı ama çok şiddetli değildi.. önce gaz falan sandım sonra rahmin aşağıya doğru indiğini hissettim ve sıvı geldi hemen arkasından kanama başladı ve tüm bunlar çok kısa zamanda gerçekleşti... hemen arabay atladık ve hastane evimize çok yakın olduğu halde varana kadar kanama çoğaldı..ve malesef bebeği kaybettik...çok acı çok...(( hala psikolojimi toparlayamadım...özlüyorum bebeğimi..karnımdaki halini çok özlüyorum((( ve yeniden hamile kalmaktan çok korkuyorum....doktor düşük olayından sonra yapılan tüm testlerin normal çıktığını ve hiç bir sebep bulunamadığı söyledi....şimdi 3 ay sonra rahim kendini toparlayınca rahim filmi çekilmesini sitedi...
Eltimin atılmıştı, basit bir operasyon, istersen genel anestezi altında yapıyorlar. Doğuma birkaç hafta kala dikişler alınıyor.
kızler peki rahim ağzında açılma olup olmadığı nasıl anlaşılıyor.ultrasondamı belli oluyor?
benim 5 tane düşüğüm var. son düşüğüm 5,5 aylıktı ve rahimde açılma olmuştu, rahime dikiş atılması gerekiyormuş. ama o zaman gittiğim dr. gerek yok demişti ve bebeğim düştü. birdahaki hamileliğimde 2.5 aylık olunca banada dikiş atılacak. duyduğuma göre dikiş atılan çoğu kişi bebeğini kollarına alıyormuş. inşallah hepimiz bebeklerimizi alırız kollarımıza. geçmiş olsun.
öncelikle geçmiş olsun canım.benim arkadaşım aynı durumdan dolayı oldu.doğuma kadar o dikişler kalıyor.doğum zamanı önce dikişi alıyorlar sonra doğum.allah kolaylık versin canım
merhabalar banada rahim ağzı yetersizliğinden dolayı serklaj yaıplmıştı 13 haftalıkken.
Merhaba bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almissinizdir inşallah banada ikinci gebelikte serklaj uygulamasi yaparız dedi Dr ilk bebegimi maalesef kaybettim