Pıhtılaşma-Kan sulandırıcı ve corasprin kullananlar nasıl kullanıyor ? - Obilsin.com
Merhabalar iki kaybım var testler yapıldı bende hafif pıhtılaşma çıktı ve doktor tekrar hamile kaldığında kan sulandırıcı baslicaz dedi. Ve yeniden hamileyim henüz kese görünmedi 850 çıktı en son değerim haftaya cuma gel o zaman görünecektir dedi kan sulandırıcı ve corasprin verdi. Ama günde bi defa dedi nasıl kullanırım dikkat etmem gereken bisey var mi dedim yok dedi. Şimdi ikisini ne zaman kullanacam nasıl yaparsam daha iyi olur aklım çok karıştı. Ya kullananlar nasıl kullandınız neler yaptınız yardımcı olabilir misiniz
Merhaba Kan sulandırıc iğneye gebeliği öğrenince mi başladınız keseyi görünce mi doktorum keseyi görünce başlayacağını söyledi 2 gen heterozigot benim ?