Arkadaşlar bugün adetimin son günü diye gittim ovulasyon testi aldım bir kaç kere eşimle denedik hep sonunda hüsrana uğradım gebe kalamadim bende internetten araştırdım baya ovulasyon testi ile hamile kalanlar olmuş bende alayım deneyim belki bende yumurtlama gününü denk getiremiyorumdur diye düşünerek gittim aldım ve biraz önce yaptım bu şekilde çıktı 5 tane aldım bu şekilde hamile kalanlar varsa bana yardımcı olabilirler mi?
İkisinin de tam kırmızı olması lazım
Ovalasyon testini doktorum önermedi adetten sonra bir dolu bir boş şekilde ilişki önerdi
Bende bu konuda henüz yeni sayilirim.ilk defa testi aldım yapmaya başladım galiba bugün yumurtlama günüm diye düşünüyorum ama tam eminde olamadım. Sizce de öyle mi
Henüz daha çok erken. 5. Günü baslamani tavsiye ederim. Benim bugün 12. Günüm ve bugün daha net çıkmaya başladı . Ben 5. Günden itibaren başlamistim
Ben ovuluyasyonla takip edip hamile kaldım , Adet gününden saymaya başlaaa benim 12gün yumurtlamam oldu 13.gün devam etti 14.de çatladı 3 günüde değerlendirdimmm, genelde sabah değerlendirin sperm kalitesi iyi olur derler, bunları görene kadar birliktelik yapmaaaki sağlam olsun sperm kalitesi .. 14gün bekledim sonra gebelik testi yaptım pozitifti 2. Fotoğraf gebelik testim
Arkadaşlar bende ovulasyon testi yapıyorum biraz önce yaptığım test baya silik çıktı anlayamadım daha koyu çıkmasını bekliyorken böyle olması ne demek test mı bozuk sizce ?