Merhaba herkese. Bugün doktora gittim oksapar 4000 mg iğne verdi. Normalde coraspirin de kullanıyorum. Şimdi iğneyle birlikte coraspirin kullanan var mı? Doktora sordum ama pek anlayamadım.
Genelde birlikte kullanılır. Ben de kullandım.
Doktor verdiyse tabiki ikisinide kullanmalısın
Coraspını sabah kahvaltıdan önce ac karınla kullanın igneyi de hergün aynı saatte kullanmaya özen gösterin göbekten kendiniz bir iki yaparsanız alışırsınız dayanılmayacak bir acı degil zaten Rabbim saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin hepımıze
Coraspın de 30 lu haftalarda bırakılıyo daha erken degil genel de
Öncelikle geçmiş olsun bende üst üste kayıplardan sonra genetik testleri yaptırmıstım pıhtılaşmaya yatkınlık çıktı.Gebelik düşündüğüm andan itibaren ecopirin kullanmaya başladım gebelik oluşuncada Oksapar ile birlikte ikisine devam ediyorum. Ama devlette tek düşüğe maalesef test yapılmıyor tek düşük çünkü çok rastlanan bir durum. Tek düşükten sonra kan sulandırıcı kullandıran doktor duymuştum ama iğneye başlatan hiç duyamıştım açıkcası. Hiç bir zararının olacağını düşünmemekle birlikte güvenilir bir doktora gitmenizi tavsiye ederim.