Merhaba Bi özel hastaneye acilden giriş yaparak gitmek için hastaneyi arayıp kadın doğum doktoru var mı diye sorduğumda bana şikayetimi sordular turnusol kağıdında renk değişimi olduğunu bebeğin suyunun gelmiş olabileceğini söyledim. 5 dk kadar telefonda oyaladılar en son danışmadan konuştuğum kişi doktorun eğer suyu geliyorsa gelir ve gebeliği sonlandırırız diye bilgi verdiğini söyledi. Tabi bunu duyunca ağlamaya başladım ve panik halinde hastaneye gittim orada da bi 5 dk doktorun gelmesini bekledim,muayene etti bebeğin suyunda sıkıntı olmadığını ne kadar sıvı geldiğini vs sordu. Telefonda net bi bilgi almadan sadece gebelik haftamı bilerek ve suyumun gelip gelmediğinden emin olmadan ve muayene etmeden bana teşhis koyması suç mudur? Eğer öyle ise şikayet edebileceğim kurumlar nelerdir bilgilendirir misiniz
Bana doktorun yaptığında suç teşkil edecek bir şey varmış gibi gelmedi. Eğer suyu geliyorsa gebeliği sonlandırırız doğru bir söylem. Su gelmişse olacak en ileri senaryo bu. Sonrasında zaten muayene olmuşsunuz. Suyu gelmemiş. Aksi bir durumla karşılaşmamışsınız. Bir de 5 dk bekledik falan demissiniz de 5 dk uzun bir süre değil ki. Anca gelmiştir doktor servisten.
Hangi gerekceyle sikayet edeceksiniz? “Kirilgan ve naif oldugunuz kadar serseri ve gozu kara bir prenses” oldugunuz icin mi? En fazla kral babaniza, kralice annenize ya da prens esinize sikayet edebilirsiniz.
Doktorlar cok vaka gördüğü için bizim cocugumuz onlar için bir vaka normal olan da o Bana da doktor yaşarsa yasar yasamazsa yaşamaz su an bir şey yapamayız demisti çok üzülmüştüm ama gerçekten onun da yapacağı bir şey yoktu Şikayet edilecek bir şey yok bence