Marmara Üniversitesi hastanesinde onerebileceginiz kadın doğum doktoru var mı? Doğum yapanlar bilgi verebilir mi hastahane hakkında
Asla önermiyorum bu hastaneyi bebeğin kilosunu ölçümlerini yanlış alıyorlar sakın inanmayın söylenilenlere gideceğiniz son hastane olsun. Kapının önünde saatlerce bekliyorsunuz oturacak yer bile yok. Doğumhanesi de berbat odalarında ısıtma yok klinikte yer olmayınca sedyede doğumhanede yatıyorsunuz hemşireler doktorları da bir o kadar suratsız. Çatı muayenesinde benim kesemi deliyorlardı bilinçsiz doktorları.