Kürtajdan Sonra Aralıklı Kanama - Obilsin.com
Cok gecmiş olsun.Bugün 6 gün oldu bende kurtaj olalı bu ikinci oluyor geçen senede mayis ayinda 6+4 bebegimin kalbi durdu ve kurtaj oldum.Bu defa dahada buyuktu 10 hafta 4 gun olmasi gerekirken 8 +4 gunluk kalbi durmuş iki hafta o sekilde gezmişim kontrole gittiyimde doktor kalbi durmuş dedi.Dunyam yikildi ilk gün kanamam oldu kurtajdan sonra ama ikinci ucuncu gun azalmişti fakat sonra tekrar çogaldi dun butun gun parca parca pihtilar geldi bugun biraz az ama devam ediyor kanamam.Gecen sene bir hafta cok.az az oldu pihti falan olmamişti 35. Gununmdede adet oldum.Bu sefer daha farkli belki daha buyuk oldugu icin.Neyse carşamba gunu kontrolum var bakalim ne diyecek doktorBu durumu yaşayan arkadaslara hepimize cok.gecmiş olsun
kızlar benim kanamam geçmiyor. başlyor bitiyor. 1 ay olacak aman aman çok kan gelmiyor ama tuvalette birden geliyor çok fazla sonra kesiliyor. çok korkuyorum artık ya. Doktor bi şey yok demişti ultrasonda bakıp ama kanama için açıklama yapmadı pek.
Merhaba arkadaşlar 5 ağustosta 7 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için operasyonla aldılar ilk hafta çok kanama oldu ikinci hafta azalarak devam etti üçüncü hafta tamamen kesildi şimdi çok fazla kanama başladı tekrardan sürekli durup durup kanamamı olacak çok kafam karıştı endişelenmelimiyim
Bende aynı durumdayım adet oldum bitti ama lekelenmem devam ediyor iki kere gittim doktora bir şey yok diyor senin ne kadar daha sürdü ben 13 şubatta olmustum lütfen bilgi verir misin
D Diego06 konu baya eskide kalmis ama gorursunuz umarim sizde de mi parca kalma suphesiyle 2.kez kurtaj yapilmisti? Bende oyle oldu gecen hafta 16 haftalik bebegim suyu erken geldigi icin alindi kurtaj olmustum bu hafta tekrar oldum parca kalmasindan suphelendiler ve duvar kalinligi artmis. Kanamalariniz ne kadar surede durdu?