Merhabalar 12+3 haftaligiz şuan doktor kıza benzetti ama net değil dedi sizce nedir
O haftada bana iki doktor da kız dedi 14 haftada erkek olduğu anlaşıldı.ve benim ilk oğlumda da boyle oldu 12 de kız denildi 16 erkek olduğu anlaşıldı o yüzden erkenden söylenene güvenmeyin
Tuhh hiç kiz yoktu çok sevinmiştik tabi öncelik sağlık kız erkek fark etmez
Bizde çok sevinmiştik sayılı kız torundan biri olacaktı herkes havalara uçtu bir sürü alışveriş yaptım iki hafta sonra hepsini iade ettim tabii bu bizde boyle oldu belki sizin kız olarak devam eder rabbim gönlünüzde olanı nasip etsin insallah
Kemik yapısı kız canım Dr un haklı
Bu arada nub teorisine göre de kız görünüyor
Olan fotoğraflar bu. Bu hafta gidicem perşembe günü o zaman verirse foto atarım size zaten İnş perşembe belli olur cumartesi de balon patlatıcam çünkü :)