Kızlar merhaba bundan iki gün önce doktora gittim 5+0 da ve bana kese üstünde kanama alanı söyledi çok şaşırdım çünkü herhangi bir ağrım ya da lekelenmem yok çok şükür bana iğneler verdi fitil verdi düşük riski filan dedi bundan iki gün sonra 5+2 de başka bir doktora gittim kanama alanı cok normal hamileliğin ilk haftalarında olur ne fitil ne iğne kullan dedi kullanma hiçbirini dedi kanaman bile olabilir korkma dedi anlayamadım böyle bir şey başına gelen var mı
Aynen tabiki çok haklısınız stresli olduğum zaman gerçekten onunla etkilendiğini hissediyorum tedbir almayıp rahat davranması beni çok şaşırttı sadece
Merhaba ,ben de geçen hafta gittim .5+4 haftalık gebeyim.Kesenin yanında kanama alanı olduğunu çok büyük bir risk değil ancak her türlü kanamayı düsük riski olarak sayarız dedi .Progestan kullanıyorum bir haftadır .Dün kahverengi lekenlenmem oldu .Doktora yazdım magnezyum al dedi .Dünden beri magnezyum alıyorum .Öğretmenim ve çalışmanda su an icin sıkıntı yok ancak birer saat arayla otur dinlen dedi .biraz kaygılıyım ama korkmuyorum .Rabbim ne isterse onu nasip edecek .Önlemimi alıyorum gerisi onda