Kasık Fıtığı Ameliyatı - Obilsin.com
canım bebeğim 33 haftalık doğpdu 22 gün küvözde kaldı dr bekleyelim çünkü ameliyat sırasında narkoz alıcak bebeğinizin ciğerleri yeni toparlanıyor diyor şuan 2 aylık düzeltilmiş yaşı 1 aylık
Durumunuza çok üzülüyorum elden sadece dua etmek geliyor ama çaresi var en uygun neyse o olur sıkma sen güçlü olacaksın bu lafı bize hep söylüyorlar ama öyle güçlü olmalısın üç melek bakmak kolay değil
hepinize teşekkür ederim bugün acil gittik hastahaneye ama başka dr çünkü tahamın fıtığı biranda çok büyüdü ve çok endişelendik dr çok güzel ilgilendi şuan ameliyat etmemiz bence uygun değil çünkü ciğerleri yeni toparlnıyor narkoz onu çok etkiler dedi ama beklemekte fıtığın büyümesine sebep olacağı için ameliyat zorlaşır dedi yani iki taraftanda sıkıştık üniv hast. bir doçent dr varmış oraya gidin hem hastahane koşulları orda daha iyi dedi pazartesi oraya gidip konuşucaz bakalım o ne diycek o da bekleyelim derse bir ay daha bekliycez banada dr sertleşirsegetir hemen dedi çok korkuyorum ve içim hiç bukadar acımamıştı benim ya küçücük bebeğim daha nasıl dayanıcak canı acırsa kıyamamki bu ameliyat sonrası neler yaşadınız sıkıntı oldumu çok ağrı yapıyormu kaç gün hastahanede kalınıyor falan... bunları bilen biri yazarsa çok sevinirim
benim hastane arkadasimin ogluda kasik fitigi olmustu onunda kilo almasini bekliyorlar ameliyat icin korkma okadar bebis kasik fitigi ameliyati olduki ama adi ustunde ameliyat iste insan korkuyor yavrusunu oyle gormek
pitos cum üzülme diyemiyorum bebeğin için her şey çok kötü geliyor insana basitte olsa insanın endişeleri devleşiyor sağlıkla sorunsuzca atlatırsınız inşallah.benim yiğenimde oldu minicik diye ağladık zırladık ama oldu geçti gitti kocaman 8 yaşında delikanlı oldu bile.
geçmiş olsun canım inş gececek ama arkadşların dediği gibi bizim bebeler dirayetliii atlatırlar... doktorların soğuk kanlı olmalarına insanların bu kadar suratına kolay söyleyebilmelerine bende hayret etmiştim ama onlar için bu tur seyler ekmek le su gibi olmuş ..hatırlarsan hamile iken karaciğer enzimlerim yükselmişti o sırada enzimlere bakan doktor hamileliği sonlandırabiliriz demişti pat diyee n e üzülmüştümm ....
pitos canım üzülmee. benimde oğlumun birinde var. 40 günlükken ortaya çıktı.. 5 kilo olmasını bekliyoruz.. ameliyat ve süünet ikisi birarada olur kurtulurr..çok basitt.bende çok ağladım annem altını değiştiryor hala..dr hep içine sokun.. eğer girmezse morarırsa hemen bana gelin dedi.. bunlara dikkat et canım..tekrar geçmiş olsun
pıtıoscummmmmmm canım aglama ıyı olucak.........dr ılgınç konuşmış valla kuzun azcık daha buyusun ıst getır gor bak endıse edecek bısey yok...............uzme kendını sakın...........
kızlar inanırmısınız okadar ağladım okadar içim yandıki anlatamam ama dr payı çok büyük elimizde ugs görüntüsüyle içeri girdik bebkte fıtık var ama ameliyat edemem riskli masada sorun yaşarız dedi eee 3 kilo olana kadar ne olucak dedim oda riskli deyip geçiştirdi bişr anneye nasıl buakadr soğuk kanlı şekilde söyledi inanamıyorum ya bumbuz oldum kanım çekildi resmen ama herkes sizde dahil çok basit bir operasyon olduğunu söylediniz veçok rahatladım inş kolay ve sorunsuz geçer
pıtoscum korkma canım cok basıt bı operasyıon..........benım oğlumda olmuştu sekız aylıkken zaten zararı yok beklerler ıyı kıloya gelınce olur amelıyatı........hıç uzulme rabbım beterınden korysun..............bu cozumu olan bı sey bı gun kalmıştı hastanede ıkıncı gun cıktı..............hatta sunnetını bılem yaptır derım..............