Merhabalar Ben A rh- eşim A rh+ kan grubuna sahibim ilk gebeliğim 12 haftalık iken kalbi durdu hastahanede düşük ve ardından kürtaj yaptılar bu işlemden sonra kan uyuşmazlığı iğnesi yapılmadı şimdi 16 haftalık hamileyim bugün kan uyuşmazlığı testi yapıldı sonuçlar çıkmadı daha ama doktor çok ciddi bisey test pozitif çıkarsa düşünemiyorum dedi başka açıklama yapmadi böyle bi durum başına gelen var mı pozitif çıkarsa ne gibi bi tehlike arz ediyor ne olacak bilen varsa yazarsa çok sevinirim..
Bizdede vardı kan uyuşmazlığı çok şükür birşey olmadı iğne vuruldum.doğum öncesi ve sonrası Allah sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin.Asla kafanıza sürekli takıp kötüyü düşünmeyin.
Benim 2. Gebelik. İlk haftalardan beri çok kez kanamam oldu 4 defa kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı. En son pozitif çıktı ama hoca tam net sonuçtan emin olmadığı için 28. Haftada tekrar iğneyi yaptırdı. Eğer bebeği etkileyecek bir durum olursada önlemini alıyorlar. Doppler usg ile bazı testlerle bakıyorlar. Doktorun takibi mutlaka yapacaktır içini ferah tut.