Merhaba ben sata göre 7+5 haftalık ancak doktor kontrolüme göre 6+1 haftalık gebeyim 10 gün önce gittiğimizden bebeğin anca 5 haftalık olduğunu gebelik kesesinin 10 mm olduğunu bugün de 23 mm olduğunu öğrendik ama kalp atışı ne yazık ki duyamadık haliyle üzüldüm bu şekilde geriden gelen kalp atışı duymayan ancak ilerleyen zamanlarda sağlıklı gebelik yaşayanlar oldu mu
Canim hiç stres yapma sonuçta gelişiyor kesen belki geç dollenmedir bilemeyiz biraz daha bekle bol bol dua et sağlıklı bir bebek ise seni bırakmaz annesi
Çok teşekkür ederim desteğiniz için gülümsememe sebep oldunuz :)