slm kızlar pko lu değilim ve doktor bana inofolic şase verdi günde bir doz hamile kalmana yardımcı olucak dedi başka doktora sordum o da aynı şeyi söyledi inofolic kullanıp hamıle kalan var mı yardımcı olur musunuz
mrb bende bugün aldim inofolic doktorum verdi tembel çalişiyor dedi açikçasi moralim aşiri bozuldu bir de fitil verdi moralimi boacak birşey yok gibi görüniyor sizin yorumlarinizi okudum inş. yardimçi olur tşk
Kimse bana cevap vermeyecek mi ?
Slm arkadaslar bugun bende inofolic kullanmaya basladim sabah 2aksam iki olmak uzere.. Bu arada pkoluyum .. aranizda benim gibi pkolu olupta inofolic kullanarak hamile kalan var mi ??????
Bende inofolic ve klomeni kullandigim ilk ay hamile kaldim kizlar
Arkadaslar bende pko var 4aydir deniyoruz olmuyor malesef doktor inofolic verdi ama sabah 2poset aksam 2poset olmak üzere gunde 4poset ic dedi normalmi bu doz sizcee? Rabbim isteyen herkese sağlıklı bebisler versin ins
slm kızlar; bnde 1.5 yıllık evliyim ,7 aydır uğraşıyorz bebiş iiçin.bende inofolici kullanalı 1.5 ay oldu tam ümitlenmiştim ama malesef kırmızıları gördüm. bugun ayrıca seropheneye başlayacağım.Allah isteyen herkese fazla aratmadan bi evlat sahibi olmayı nasip eder inşallah.. amin.
müthiş bir ilaç.eğer yumurtalıklarınız sağlıklıysa genelde kullandığınız ay kalıyorsunuz.ama tabi doktorlar yine de garanti demiyor.hiç bir şeyin garantisi yoktur.6 yıldır çocuğu olmayan ama eşinde veya kendinde bi sorun gözükmeyen bir tanıdık 3 ay kullandığı bu ilaçla hamile kaldı.tedavisiz. "bunu pkolular kullanıyormuş.doktor bana da verdi.bi sorun mu var acaba" falan diye düşünmeyin.sağlıklı olanlarada hızlandırsın diye veriyorlar.
Hadi bakalım şnşallah işe yarar, ben saati saatine aldım ilacımı hiç aksadım sen de öyle yap. Umarım hamile kalırsın... :)
yorumlarınızı bekliyorummmm