Selam arkadaşlar benim beta HCG 1,2 çıktı ilişkeden 14 gün sonra yaptırdım . Doktor 10 gün sonra tekrarla dedi . 6 gün sonra erken gebelik testi yaptım negatifti. Artık gebe olma ihtimali yok değil mi. Yarın tekrar kan testi vereceğim
Adet iyice geçmeden test yapmamanızı öneririm iyice hayal kırıklığı stres yaratıp daha da engeller hamileliği