Arkadaşlar merhaba benim adetime 2-3gun vardi yaptığımda dün akşam test yaptım ayrıca göğüslerimde şişlik ve damarlar belirgin karnıma kramplar giriyor ve adet sancim var fakat adetlerimin bugün gelmesi gerekiyor gelmedi test yaptım testte ikinci çizgi silik çıktı yani silikten daha koyu herkes görebilir yani hamile olma olasılığım varmi internetten baktım hcg seviyesi adet öncesi pek bilinmiyormus olabilir mi benim gibi olan var mı acaba?
testin fotosu var mı ? hemen çizgi çıktıysa hamilesindir.
maşallah gayet belirgin sağlıkla gelsin inşallah
kız maşallah doğum yaklaşmış neredeyse
Ben de bişey soracağım arkadaşlar. Ben pcoluyum. Adet düzensizliğim çok var. Ayın 26sında ovitrelle iğne vuruldum. Ve regl olmadım. İki tane gebelik testi alıp köye geldim şimdi kan testi yapma imkanın yok. Ovitrellenin 18.gününde iki farklı markadan gebelik testi yaptım ve ikisi de negatif. Göğüslerim fazla hassaslaştı ve çok akıntım var ama herhangi bir adet belirtim yok. Bu durumu yaşayan var mı. Ovitrelle olup bir türlü regl olmayan.
Sağlık ocağında kan değerlerinize baktırabilirsiniz. Benim imkanım olsaydı oraya giderdim asla bu gebelik testlerine para vermezdim. Bir de reglinize galiba daha var yanılıyor muyum
Arkadaşlar merhaba benim adetime 2-3gun vardi yaptığımda dün akşam test yaptım ayrıca göğüslerimde şişlik ve damarlar belirgin karnıma kramplar giriyor ve adet sancim var fakat adetlerimin bugün gelmesi gerekiyor gelmedi test yaptım testte ikinci çizgi silik çıktı yani silikten daha koyu herkes görebilir yani hamile olma olasılığım varmi internetten baktım hcg seviyesi adet öncesi pek bilinmiyormus olabilir mi benim gibi olan var mı acaba?
ich deins, du meins, wir eins ♡