Hamilelikte saplantı - Obilsin.com
Merhaba canım senin de bebeğinin doğmuş olması lazım korkun başına geldi mi ben de ayni durumdayım şu an aşırı korkuyorum lekeden ve düşündükçe basima gelmesinden korkuyorum. Bebeğinde leke olustu mu. Korkularım boşaymış dedin mi. Benim de çok canımı sıkıyor bu durum kaç haftadır. Cevap verirsen çok sevinirim
Ben de bi kendimi sanırdım bu konuda muzdarip olan.Doktora hergün gidesim var bu yüzden.17 haftalık hamileyim ben de.Dün kontrolde doktor suyu biraz azalmış az mı su içiyorsun dedi.Ben de dünden beri elimden şişeyi düşürmüyorum.Tehlikeli bir şey yok dedi ama ben rüyalarımda nelerle boğuştum sabaha kadar.Bu vehimlerden kurtuluruz inşaallah.
Bebeğim dünyaya gelene kadar bin türlü şey geçti aklımda, orasında burasında birşey olur mu, sağlığında birşey olur mu diye, endişelenmeniz gayet normal, ama hayatı kendinize zehir edecek seviyede değilse eğer.
aynen katılıyorum sana.düşünmek istemedikçe takıntı haline geliyor sanırım.beni bilgilendirirsen çok sevinirim gerçekten canım.Allah hepimize çocuklarımızı hayırlı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etsin.korkularımız en kısa zamanda son bulsun.
Hani birşeyden ne kadar kaçarsan veya ne kadar korkarsan gelip seni bulur ya bende öyle olacak diye korkuyorum:18:Sana yardımcı olmayı çok isterdim arkadaşım ama benim kendime dermanım yok.Doğumuma en fazla 6 hafta var.Doğum yapar yapmaz inşallah korkularımızın yersiz olduğuna dair bilgilendiririm seni.
ya ben gerçekten deliriyorum sanırım.yorumumu yazdıktan sonra başlıklardan biri gözüme takıldı yine.okudum.yine kendimi çok kötü hissediyorum.ciğer,çilek falan yersen dokunursan lekeler olur diyolar.hamile olduğumu ilk öğrendiğimde çok çilek yedim ve psikolojik miydi bilmiyorum ama yüzüm çok kaşınırdı,kaşıdım ben de.kızlar lütfen bişeyler yazın,hamileliğimi kendime zehrediyorum resmen.
seni o kadar iyi anlıyorum ki.ben de 19.haftamdayım.aynı korku bende de var.ve benim ki yıllar öncesinden başladı.ne zaman sokağa çıksam o kadar insan içinden öyle kişiler gözüme takılırdı.hamile olduğumdan beridir de hep gözümün önüne yüzü öyle olan bi çocuk hayali geliyor.ben de diyorum önemli olan elinin ayağının düzgün olması,akıl sağlığı diye.ama düşünmeden edemiyorum.sürekli ağlıyorum.bebeğimin hayalini bile kurmak istemiyorum.sanki böyle olmasını istemediğim için allah beni cezalandıracakmış gibi geliyor,beni böyle deniyecek diye çok korkuyorum.lütfen bebeği olmadan önce böyle korkuları olan,ama bebeği doğduktan sonra hepsinin anlamsız olduğunu gören,anlayan arkadaşlar bişeyler yazsın.
Evet özellikle kırmızı meyve ve sebzelerden nedir çektiğimHurafe bunlar diyorum bir yandan bir yandanda dikkat etmeden duramıyorum.Tabiki en başta rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin ve isteyen herkese versin ama kucağıma almadan kurtulamıycam galiba bu düşüncelerden.
allah korusun arkadaşım. maalesef seninki kadar olmasa da bende de var. tabii ki önemli olan ve başta gelen onların sağlıkları. ama insan düşünmeden de edemiyor. güzel ve sevimli de olsun istiyor. hele yok çilek,ciğer ahududu vb.. şeyler yiyip de bilmeden sürersen leke oluyomuş diye korkutuyolar öyle olunca insan iice paranoyak oluyor. ama takdir-i ilahi... yapacak bişi yok. olacağı varsa olur. çok takıp sıkıntı yapma. sonuçta elimizde olmayan şeyler bunlar.
sanırım bu saplantılar hamile kalmayla başlayıp bebeği kucağına almayla son buluyor, meraklanma canım sanırım çoğu hamile senin gibidir..