Hamilelikte depresyon yasayanlar.. yardim.. - Obilsin.com
8 haftalık hamileyim.Zaten onceden de deprrsyon vardı ama 1 aydan beri cok halsizim surekli moralsizim Ağlıyorum olur olmaz herseye sinirleniyorum hatatta hicbirseyden zevk alamaz oldum yataktan cikamiyorum psikologum eger boyle devam ederse ilac kullanamadigim icin hastaneye yatman gerekebilir dedi.Buna da daha cok moralim bozuldu. Bu gecede bebegimle ilgili kabus gördüm kimseye anlatmadim
Bugün dr ye gittim, sinirliyim dedim, cedrina 25 mg ama yarısını alicam. Hamilelik beni iyice sinirli yaptı :/ bunu kullanan var mi.
Merhaba arkadaşlar, ben 23 haftalık hamileyim ve hamileliğimi öğrendiğim ilk günden beri panik atak, anksiyete bozukluğu ve depresyon ile mücadele ediyorum. Daha önce 2 yıl önce panik atak geçirmiş ve ilacımı hamile kalmadan 2 ay önce bırakmıştım. 17.haftada psikiyatrist önerisiyle başka bir ilaca başladım. Hiç iştahım yok, yemek yiyemiyorum bebek beslenemeyecek diye çok üzülüyorum, hiç bir şey yapmak istemiyor canım, sürekli hiç iyileşemeyeceğimi düşünüp ağlıyorum, gündelik işleri yapmak üstümü giyinmek bile zor geliyor. rapor alıp işe gitmeyince daha kötü oluyorum işe geliyorum zor duruyorum arada derede kaldım. benim gibi hisseden ya da hamileliğinde bunu yaşayıp sonra iyileşen birileri varsa yazarsa çok sevinirim.
Kendimi berbat hissediyorum yine halsizlik bir yandan.Bulanti..Moralsizlik..Umitsizlik...Ne aglayasim var ne gulesim sabah 7 de uyandim saatlerdir hiçbirşey yapmadim sadece uzaniyorum
aynı sorun bende de basladı, aglıyorum herkesi azarlıyorum annemin babamın eşimin kalbini kırıyorum, ölmeyi istiyorum niye yasıyorum ki diyorum hayat artık boş geliyor, oysa 1 hafta önce böyle değildi
off canım yaa inan cok üzüldüm bu günler geçecek insallah bak ne guzel demişsin Rabbim siniyo seni. Bu yükü tasiyosun ki verdi sana. Mükafatını da kat kat versin insallah. Dualarım seninle.
Gercekten hamile bayanlar nasil bas ediyorsunuz bu depresyonla nolur bana da bir akil verin. Hayatimin o kadar kotu bir donemindeyim ki hamileligimi baba evinde geciriyorum her tarafimda uzgun suratlar. Her gece uyumadan dualar ediyorum kutsal kitabimizi okuyorum aglayarak okuyorum ama dusunceler hic rahat birakmiyor beni. Roman okuyorum kafami dagitmak icin olmuyor. Muzik dinlemek bile rahatlatmiyor. Bebeginle konusuyorum gobegimi oksuyorum ona da uzuluyorum ben agladikca tekmeliyor. Nasil kalkicam ben bunlarin altindan var mi bilen?
Mesela çıksan bebeğin için bişeyler baksan kafanı dağıtmaya çalışsan bence etkili olur.Hiç bir şey senden ve bebeğinden önemli değil bak ben ayrılmanın arifesindeyim kendimi üzüp hırpaladığım için o kadar pişmanımki.Kendime kızıyorum. bebeğinide strese sokma o küçücük savunmasız en çok senin şevkatine ihtiyacı var moralini yüksek tutki bebeğinde rahat olsun strese girmesin.İlk haftalarda bende yataktan çıkamazdım sonraki haftalarda daha enerjik olucaksın.