Hamilelik ve erken gebelik testii?? - Obilsin.com
Merhabalaaarr☺☺2 aydır adet döngüm 20 günde bir olarak gidiyordu 2 gün önce günüm geçti ama günümde ve sonraki günde adet ağrılarımı yaşadım birebir hemde olurum diye bekledim ama birsey gelmedi 10 gündürde kasüklarımda batma gibi biseyler oluyor ilk günler daha yoğundu, gece uyandığımda midemden garip ekşime yada bulantı gibi bir his geliyor ve ara ara sanki baygınlık gibi birsey oluyor. Eski adet düzenime göre ise daha 8 günüm var ama son 2 aydır olana göre geçti eğer varsa 4. Haftaya bugün girdi sizce hamilelik varmıdır erken gebelik testi yapsam çıkarmı??
Merhaba size bir sorum olacak reglim 4 gün gecikti test yaptım erken hamilelik testlerinden negatif fakat şöyle bir durum oldu üç hafta önce baygınlık geçirdim şeker ve tansiyon normaldi gebelik testi de negatifti bir de ilişki regl sonrası olmuştu. Şimdi regl de olmadım test negatif ama çok yorgun hissediyorum kafam böyle sarhoş gibi bir de sağ kaşığım inanılmaz ağrıyor alt tarafta batma hissi oluyor sabah öyle bir kasık ağrısı yaşadım ki regl oldım diye kalktım ama bir şey yok normalde gecikmezdi sizin fikirlerinizi merak ediyorum.
Teşekkür ederim kan testi için kaç gün sonra gideyim batma bariz de kist de olabilir o da gecikmeye neden oluyormuş doktorlar dolu 25 nisana randevu bulabildim detaylı baktıracağım ama bu arada kan testine giderim eğer olamazsam kaçıncı günde net çıkar acaba kandan
Onu yazmamışlar doktora gittim biraz önce geldim karından ultrason baktı 2,5 cm kist dedi ama mevsimsel gecikme olabilir dedi kan verdim tekrar akşam cıkacak