Hamile miyim - Obilsin.com
Merhabalar adetime 6 gün kala dayanamayıp erken gebelik testi yaptım ve Max 1 dk içinde 2. çizgi geldi hemen kan testi verdim ve sonuç 18 olarak çıktı mesai saati bittiği için doktora gösteremedim hamile miyim bilen var mı yardımcı olur musunuz lütfen umutlanmak istemiyorum ama heyecanlıyım
Evet tebrik ederim. Ama 2 günde bir kan testini tekrar edip düzenli artış var mı diye kontrol etmeniz gerek.