Hamile miyim ??? - Obilsin.com
Merhaba arkadaşlar, Adetim 12-13 gün gecikti 2 kere test yaptım negatif çıktı ( akşam saatlerinde yaptım). Arada adetim gecikir ama bu sefer sanki hiç gelmeyecek gibi hiç belirti yok (karın ağrısı,şişlik, hassiyet vs.) Eczacı eşininde testlerinin negatif çıktığını ama eşinin hamile olduğunu söyledi. Geçen ayda adetim ilk defa 3 gün sürdü normalde 5-6 gün sürer. Böyle bi durum yaşayan var mı? Paylaşırsanız çok sevinirim. Akşam saatlerinde yaptığım için negatif çıkmış olabilir mi testim ?
İnsanlar zorunluluktan dolayı iyi olmak zorunda kalmadıkları sürece kötüdürler /Niccolo Machiavelli
Şehir dışındayım eve dönünce bi doktora gideceğim cidden insan stres oluyor ister istemez. Benim de baş ağrım çok oldu migren var ama her gün ağrıdı.
Aynen bende şuan şehir dışındayım dönüşte bı test yaptırcam inşallah :) normalde basım ağrımaz benim bı yorgunluk gözlerimde ve başımda ağrı kafamda bı sarsıntı şükür şimdi hafifledi o kadar kalmadı kasıklarımda yorulduğum zaman hemen ağrı oluyor biseyler oluyor da ne oluyor anlamadım
Doktora gittim kızçelerim. Hızlı kilo alımına bağlı adet düzensizliği birde yumurtalıklarımın genetik yatkınlığı az çalışmaya yönelikmiş. Adet söktürücü başladım 1 ay sonrada takibe başlayacağız gebelik için. Hormon vs her şey normal çok şükür