Hamile miyim - Obilsin.com
Merhaba adetim 4 gün gecikti 4 gün boyunca da hergün adet olacakmış gibi sancım karin ağrım oluyor. 4üncü günümde test yaptım ama tek çizgi böyle olan var mı
4 gün gecikmede test yapmak erken degil. Sonuç dogru olabilir. Ama geç döllenme ihtimali de var. Stres yapmadan bekleyin. Istenen gebelikse bir sonraki test umarim pozitif cikar.