Merhabalar arkadaşlar ben 7 Yıldır evliyim hamile kalamiyorum her yolu denedik fakat olmadı Kürlerle hamile kalanlar yazabilirmi acaba
Çatlatma iğnesi,yumurta takibi klomen ,aşılama bunları deneyipte olmadıysa iyi bir tüp bebek merkezine gitmekten başka yolunuz yok şuanda. Her duyduğunuz kürüde denemeyin lütfen yararları olduğu kadar yanlış uygulandığında hormonları ciddi anlamda bozabiliyorlar. Profesyonel bir yardım almalsınız
Büyük ihtimalle tüp bebek olacak 7 yil olmuş. Ya da hsg filminiz değerlendirilip bir sorun varsa o çözülür,hormon tahlilleri vs .. belki birkaç ay normal gebelik deneyin der .ya da beklemeyin tüp bebek yapın der ..tabi eşinizin de sperm tahliline bakar spermiyogram sonucunu değerlendirir.7 yıl bunlari çoktan araştırmanız lazimdi neyse sağlık olsun geç olsun güç olmasın hakkınızda hayırlısı
Tamam onunla birlikte başlayabilirsiniz Tüp bebeğe daha beklemeyin artık.
Tamam raporu ne zaman çıkardınız süresi doldu mu ,dolduysa tekrar çıkarın tabi neden olmuyor vs arastirmissinizdir çok detaya girmek cevap vermek istemezsiniz diye sormuyorum . Bu arada 7 yıllık tüp bebek hemsiresiyim..Bilgiliyim. Dr gidip herhangi bir yerde tüp bebek yaptırabilirsiniz araştırın tabi öncelikle..Rapor olsun olmasın tüp bebek yaptırabilirsiniz.Rapor tabi maddi olarak rahatlık sağlayacak..7 yıl uzun süre beklemeyin daha fazla ..
7 sene nasıl beklediniz ki? Çok uzun bir süre gerçekten. Benim eşimde sperm az ve hareketli sperm yok denecek kadar az. Tüp bebek merkezine gittik onlar bu işin ehli çünkü. Ve sizde zaman kaybetmeden tüp bebek merkezi araştırıp gidin. İlla tüp bebek yapılacak diye değil gerekli tüm kontroller ve sorun neyse ona göre tam detaylı tedavi ederler
Yas ve tüp bebeğin ilgisi yok resmi evlilik varmiydi.Varsa tek aranan şart bu.Ilaclari siz de tedarik edebilirsiniz eczaneden vs onlar sadece dozunu kullanma şeklini ve muayene tarihlerini anlatacaklar .evet oyalamislar .Peki hiç tüp bebek denediniz mi?
Arkadaşlar hacamat olun hacamat yumurta tembelliğinede kan pıhtılaşmasınada bir çok rahatsızlığa çok iyi geliyo
Iyi bir tup bebek merkezine gidin. 7 yıl bayağı uzun sure
Yumurta tembelliği var ise iyi bir tüp bebek merkezi ile görüşmenizi tavsiye ederim. 7 yıldır istiyormuşsunuz eminim bir çok yol denemişssinizdir