Günaydın hanımlar genoks marka nifty testi yaptıranınız var mi?sonuc kaç güne geldi?beklemek çok zor
Benim 12 günde falan çıkmıştı. 14. Haftamda vermiştim
Evet öyleyse şimdiden yaptırmak daha iyi oldu. 3 lü ve 4 lü yaptırmam, yaptırsam da kafam rahat olur. Sonuçları 3 lü ve 4 lü den daha doğruymuş diyorlar. Bu test sonucu temiz çıkarsa tek korkum perinatoloji kalıyor, inşallah onu da atlatırım. Sonucunuz geldiğinde paylaşırsanız sevinirim
Amin insallah hepimiz güzel sonuçlar alırız.ben ikili uclu tarama yaptırmadım detaylı ultrason da temiz çıktı.28. Haftada rutin kontrolde beyinde sıvı birikmesi çıktı simdi takipteyiz 2 hafta da bir perinatolojiye gidiyorum.çok ileride degil çok şükür ama takipliyim tedbir amaçlı
28. Haftam da çıktı doktorlar eğer aldırma durumunuz yoksa yaptırmaya bilirsiniz dedi benim de hic niyetim yoktu yaptırmaya ama eşim çok tedirgin oldu yaptıralım neyle karşılaşacağımızı bilelim en azından deyince yaptırdık öyle beautifuldisaster .!.:
Ben de bugün kan verdim 1,5-2 hafta içinde sonuç çıkar dediler. İnşallah çok beklemeden sağlıklı sonuca kavuşuruz.
Canım ben yaptırdım valla 20 gün müydü sonuc geldi lanet etmiştim yani. Cıldırtmıslardı beni zaten beklemek zor süreç baya uzamıştı 14.gün kanınızda dna bulunamadı tekrar incelencek filan dediler saçma bişey olmuştu neyseki çok şükür temiz geldi
Bende ctesi verdim kan ama sonuç ne zaman çıkacak bilmiyorum sabırsızlıkla bekliyorum
Ne zaman yaptırdın? Ben pazartesi kan verdim
Çıktı şimdi canım temiz çok şükür