Merhabalar arkadaşlar, 5 haftalık hamileyim ve oruç tutmaya niyet aldım. Hamileliklerimde baş dönmesi bulantı vs yaşayan birisi değilim. Zorlanmayacağımı düşünüyorum, eğer zorlanırsam tutmam zaten. Gebeliğinde oruç tutanlar bizimle paylaşabilirler mi? Olumsuz etkisi oldu mu?
Öneren doktor yok hele ki 1 ve 3. Trimester da asla önerilmiyor çünkü sık sık bir şeyler atıştırman gerekiyor ve düzenli olarak su içmen gerekiyor. Bu dönemde tutmaya çalışıp acile giden bir sürü kadın var. Çevremde de senin gibi konuşup sonra e ben dayanamadım demek ki diyen çok oldu...
Ben şahsen 1. trimester da olsam tutardım. İlk 3 ay yediğimizden değil depolardan besleniyor bebekler. Anne zorlanmayacaksa neden olmasın. Allah kabul etsin tuttuğunuz oruçları