Gebelikte ödem - Obilsin.com
Arkadaşlar 8 aylık hamileyim , ayaklarımdan ayak bileğime kadar şişlik oluştu . Bu durum bebeği etkiler mi yada ciddi bişeymi böyle ayakların şişmesi . Bide el bileklerim çok acıyor anlamadım . Böyle durumu yaşayan varsa cevap versin lütfen