Arkadaşlar 8 aylık hamileyim , ayaklarımdan ayak bileğime kadar şişlik oluştu . Bu durum bebeği etkiler mi yada ciddi bişeymi böyle ayakların şişmesi . Bide el bileklerim çok acıyor anlamadım . Böyle durumu yaşayan varsa cevap versin lütfen 23.04.2022 15:36 misafir