Gebelikte depresyon - Obilsin.com
evet yaşıyorum ,tüp bebek iki düşük yaşadım,bu da düşermi diye şu an acayip depresyondayım:)
Hımm ,çalışmıyorsun sanırım ev hanımısın? doğum yapmadan önce uzmana görün istersen,sonrası daha kötü olabilir.çok geçmiş olsun...kitap falan okusanız,açık alanda günlük yürüseniz .iyi gelmez mi?
Herkese merhaba, 6 haftalık hamileyim, haberi aldığımdan beri üzerimdeki depresifliği atamıyorum. Planlıydı oysa ki. Önce bir şok hissi, sonra mutsuzluklar silsilesi. Ne yapacağımı bilmiyorum, sanki büyün yaşama sevincimi kaybettim, sürekli ağlıyorum. Normalde herhangi bir psikolojik sıkıntım yoktu. Böyle güzel bir habere neden böyle tepkiler veriyorum anlamlandıramıyorum. Dışarıya çıkıp hava almak bile zor geliyor, hiçbir şey yapmak istemiyor, hiçbir şeyden zevk almıyorum. Normal midir, geçici midir, aynı duyguları paylaşan var mıdır... ne yapacağımı bilemiyorum.