gebelikte d vitamini kullanan var mi? - Obilsin.com
Kizlar merhaba 5 bucuk haftalik hamileyim. Bugun endokrinolojiye gittim troidim dusuk cikti zaten Hipotiroidi hastasiyim da tekrar ilaca baslicaz. Benim asil sorunum su d vitaminim sinirin cok altinda cikti. Doktor devit 3 damla verdi bir ay kullanacagim gunde 8 damla. Nette biraz baktim da 3 aydan sonra kullanmis insanlar genelde. Hic benim durumumda olan gormedim. Kullanan ya da daha once kullanmis olan anneler ne olur yardimci olun cok telasliyim.
Ben gebeliğimde ilaç kullanmak zorundayım. Ve güneşe çıkmamam gerekiyor. O yüzden d vitamini kullanıyorum. Bir problem yaşamadım. Doktorum da yaşayabileceğimi söylememişti. Ilk başta günlük 10 damla kullanıyordum şimdi ayda bir ampul kullanıyorum.
Kizlar dun bana da verdi devit d 3 ama icemedin korkuorumm iceriginde de cok mecbur olmadikca gebelerde kullanilmamasi gerekio yazio bide nette okudum riskli dioo aradan zaman gecmis bebekleriniz dogmustur herhangi bi sikinti oldumu
Ben de günde 12 damla kullanıyorum. Yaklaşık 1 aydır. 33.haftadan beri. kış mevsiminde d vit değeri düşüyor vucutta.
Benimde 3 cikti düşük cikti bayagi kullanmam icin damla aldm ama bende daha 6.haftadym... Bilmiyorum ne yapsam? Folikasit aldm ixinde hem d vit hem folik asit hem kalsiyum var.. Ayni zamanda dr damla verdi... Ne yapmam lazm bu folik asite devam edip uzerine damla mi kullansam yoksa sadece folik asit icp mu bu damalyi kullansam?
Canım hiç endişe etme ben de gebeliğimi öğrendiğim zamandan beri kullanıyorum. Hatta değerlerim çok düşük olduğu için ilk 2 ay yükleme yapıldı.
bana da dr um 3. ay bitimi verdi kemik gelişimi için. başka kullanan arkadaşlarım da var aynı şekilde. bence için rahat olsun