Kızlar 5+4 günlük gebeyim doktorum kan değerime bakmadan devit damla verdi şimdi kullandım ama gebelerde zorunlu olmadıkça kullanayın yazıyo. Doktorum da proföser benim gibi olup kullanan varmı
ben gebelikten önce kullandım deviti çok uzun süre o yüzden ihtiyaç duymadı sanırım ama kullanan var. bir bildiği vardır koskoca profesörün diye düşünüyorum
Merhaba,değerinize bakması gerekirdi fazlasi
Aradan zaman geçmiş ama devit 3 kullananmaya devam ettiniz mi?