Gebelikte aşırı derecede sinir stres - Obilsin.com
Bugünkü ölçümlerde 27+4 haftalik gebeyim, Yaklasik 1 aydir asiri derecede sinirliyim, öfkeliyim herseyi herkesi kirip dökesim var. Evde esime , isyerinde is arkadaslarima , aileme , arkadaslarima ... Kisaca kiminle diyalog halindeysem ufacik birseye takilip öfkeleniyorum sinirleniyorum bagirip cagiriyorum. Sonra ben ne yapiyorum diye aglamaya basliyorum. Kendimden korkuyorum.Bebegime birsey olacak diye korkuyorum. Ruh halleri bebege geciyormus diye okudum biryerlerde. Bugün doktoruma söyledim. Ya onemsiz birsey cevap vermedi ya da bilgisi dahilinde degildi. sonrasinda da ben unuttum. Sekerim de var kontrol halindeyim. Bu ofkelenme sinirlilik halleri sekeri de etkiliyormus. Kisacasi ne yapacagimi bilemedim. Böyle olan , Olup ta geciren var mi.. Neler yaptiniz benimle paylasin lütfen..
Allah yardımcınız olsun. Sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah.kendinizi mutlu edecek, şımartacak bişeyler yapın sürekli. Bebeğinizi ve kendinizi düşünün sadece. sizden önemli değil hiç bişey unutmayın lütfen