Erken su gelmesi ve sonraki gebelik - Obilsin.com
Meraba arkadaslar, Iki hafta once erken su gelmesi nedeniyle 15 haftalik dusuk yaptim, suyum 13 haftada gelmis ama fark etmemisim, onceden 11 haftadan itibaren pembe akintim vardi ve doktor progestan igne ve yatak istirahati dedi, ama hicbiri ise yaramadi , kontole gittigimde su hic yok denildi ve hemen hastaneye gonderildim , hastanede 1 hafta bekletidim sonuna bebegi dogurmam gerekildi soylendi , cunku su hic yoktu ve bebek gelismes sadece risk aliriz denildi, hata komisyon seklinde karar verirldi . Benim sourum su acaba erken suyu gelip bebegini kaybeten diger hamileligi nasil gecirdiler, yine ayni sey old mu , yada erken dogum oldu mu Luttfen cebap yasin col uzugunum suanda
canım merhaba öncelikle başın sağolsun... ben de 2 hafta önce suyun bitmesi kaynaklı bebişimi kaybettim 24.haftasında... benimki su gelmesi kaynaklı değil damarlarda direnç oluşması kaynaklıydı. Rabbim birdaha yaşatmasın çok zor günlerden geçiyorum. Bir sonraki gebelik için benim de endişelerim var. Bunun için şimdiden testlerimi yaptırmaya başladım. Sana önerim sen de iyi bir perinatalog bul ve olası sebepler için seni yönlendirsin tüm testlerini yaptır tekrar gebe kalmadan. Allah yardımcımız olsun...
Merhaba mesajlari yazali cok zaman gecmis ama belki de gorup donus yaparsiniz ben de ayni durumdayim 16.haftada suyum geldi hastanede yatiyorum bebegin suyu cok az kalmis yasamasina cok ihtimal vermiyorlar psikolojim cok kotu durumda bebegimin hala kalbi atarken bu durumu yasayacagimi mi dusunup uzuleyim dogum acisini cekicem onu mu dusuneyim yoksa sonraki gebeliklerde de bu durumlar yasanir mi onu dusuneyim sasirdim. Siz ne yaptiniz sonradan gebelik yasadiniz mi bi problem oldu mu insallah mesajimi okursunuz..
14 haftalik kontrolümde suyum azaldı, 18de gittiğimde tamamen bitmiş kaybettim minik kızımısıkıntımız kromozom bozukluğuydu malesef.. Bebeğimi kaybettikten 9 ay sonra oğluma hamile kaldım, cok şükür sağlıkla kavuştum yavruma