Düşük tansiyon - Obilsin.com
Merhabalar devamlı düşen ,özellikle yemek yedikten sonra düşen tansiyonun düzelmesi için nenyapılabilir acaba ?tansiyonum 8/6 9/5 civarı bir türlü yükselmiyor ..33 haftalık hamileyim ..