Merhabalar devamlı düşen ,özellikle yemek yedikten sonra düşen tansiyonun düzelmesi için nenyapılabilir acaba ?tansiyonum 8/6 9/5 civarı bir türlü yükselmiyor ..33 haftalık hamileyim .. 23.04.2022 15:39 biktim