merhaba kızlar ben bu ay çip yöntemiyle ilk aşılamamı yaptırdım.fakat internette okuduğum kadarıyla bu yöntemle genelde tüp bebek yapıldığı.merak ettiğim çip yöntemiyle tüp bebek değil de aşılama yaptıran var mı?varsa olumlu mu oldu olumsuz mu şansı ne kadar arttırır bu konuda dönüş yaparsanız çok sevinirim
Öncelikle aşılaman hayırlı uğurlu olsun inşallah bebeğini kucağına alırsın. Ben de aşılama yaptıracaktım fakat bir tek yumurtam vardı iptal edildi ben ve doktorum risk almak istemedi 15 gün sonra yaptıracağım aşılamamı bakalım sen sonucunu yaz bize olumlu olumsuz umut olsun
Kızlar ben hepinize biraz da olsa umut olsun bazı şeyler diye bişeyler yzç Kelebek6110 .!.:
Bugün yine doktor kontrolüm var. Aşılama işlemine henüz geçemedik yumurtalık takibindeyim. Don aşamalarında çok şükür Çatlatma iğnesinden kaç saat sonra ilişkiye girdiniz acaba
Hamide hanim bebusiniz Oldumu Acaba?
Merhaba.ben normal aşılama yaptirmistim, bu gün sonucu negatif çıktı yani tutmadi. Sizden bişey sormak istiyorum çipli aşılama ne kadar masraf ettiniz? Bizim bütçemiz yeter mi acaba merak ettim
Bende kendi doktorumla özel hastanede çipli aşılama tedavisine başladım daha doğrusu Klomeni kullanmaya yarın başlıcam. Gittiğim hastanede başarı oranını düşürmemek için sadece çipli aşılama yapıyorlarmış 3000 lira fiyat verdiler geçen ay bütün tahlillerim yapıldığı için ekstra başka tahliller harcama istemedi doktorum Klomeni de sigorta karşılıyor zaten. Vücudum Klomene güzel tepki verdiği için doktorum Klomenle büyütelim dedi çünkü daha önce iğneli tedaviyle normal aşılama yaptırmıştım ve düşük doz kullanmama rağmen ohss oldum iki gün hastanede yatmıştım kimyasal gebelik geçirdim. Siz fiyat aldınız mı başka yerlerde fiyatlar nasıl merak ediyorum bende :)