Merhabalar. Bundan yaklaşık 2 ay önce erkek arkadaşım ile sürtündük ama biraz zevk suyu değdi girişime. Biliyorım şimdi sizler diyeceksiniz ki yeter artık zevk suyu yine. Daha yaşım genç ve bekarım. İçimde korku kaldı. Bu yaşanan olaydan 12 saat sonra ella aldım. Reglimi normalden 2 hafta erteledi. Ama sonra 5 günlük bir kanama oldu. Kırmızı geldi normal reglim gibi. Şimdi tekrar regl bekliyorum ama sanırım stresten kaynaklı erteleniyor ve sürekli bağırsaklarım gurulduyor ve hareket ediyor gibi hissediyorum. Bunların hepsi stresten kaynaklı diye düşünüyorum. Ayrıca 12 idrar testi yaptım. Evet 12. Sizlerden biraz tavsiye almak istedim stresimi geçirmek için.
Sorunuzun içinde cevaplar yatıyor zaten. Regl oldum, testler negatif…
Canim benim cok bilgim yok ama bir arkadasi etiketleyeyim, o bilgili. Sana yardimci olur. Merve
Ella kullanma ilk evlendigimde kullandım bir kere 10 bir kere 20 gün geciktim bir kere 15 günde adet oldum yine alt üst ediyor insanı senede Max 2 kere diyor o bile çok bence
Gaz çıkarma sorunum var ondan böyle bağırsaklarımda hareketlenme hissetmişim. Şimdi ise bu olayı o kadar takmıyorum. 3.reglimi oldum. 4.yolda . Yumurta akı gibi akıntım var ve aşırı fazla. Bu aralar çok iyiyim psikolojim de öncekine göre iyi. Hepinize çok teşekkür ederim yanitlariniz beni rahatlattı. Erkek arkadaşım bile çok korkmuştu o bir yandan ben bir yandan araştırma yapıyorduk. Sizlere ne kadar teşekkür etsem azdır. Allah hepinizin gönlüne göre istediği şeyi verir umarım