Merhaba kızlar Bugün adetimin 4. Günü olması gerekiyordu ama hala olmadım. Normalde gecikme yaşamazdım hiç gününde olurdum. İlişkiye gireli 12-13 gün oldu henüz bugün kan tahlili yaptırdım beta hcg değerim 5 cikti. Sizce ümitlenmeli miyim?? Gebelik var mıdır??
Testi tekrarlayın attış varsa gebelik vardır. 5 sınır çünkü.
Kızlar benim değerlerim hep 2.00 çıkıyordu adetimde hiç gecikme olmazdı 9 gün oldu hala adet olmadım bugün test verdim ilk defa 5 çıktı. Umutlanmali mıyım? Bilginiz varmı? Hamile miyim acaba??