Beta hcg 12 - Obilsin.com
Merhaba kızlar Ben ne yapıcağımı bilmıyorum adetim gecikmeden önce betam 6 çıktı daha sonra 7.84 şimdide adetim 7 gün gecikti betam 12 çıktı doktorum bekle dedi yukselirse gebelik vardır dedi pcos var bende geç döllenme olabılırmı acaba doktorum gebelik için bi sorunum yok dedi sizce gebelik varmıdır
Canım ilk kimyasalimda 8 idi HCG. Sonra regl oldum. Üç gün vardı reglime. Bı bak regl tarihine eğer olmazsan bir kan testi ver. Belki yükselme olur. Geç döllenmedir belki de. İnşallah gönlünce olsun. Umut hep bizle