Kızlar betam 83 çıktı iki gün sonra 210 çıktı doktor pazartesi tekrar yaptırmamı söyledi ikinci testten sonra 5 gün geçmiş oluyor benim kimyasal düşüklerim var iki günde bir yaptırmayı bu kez neden istemedi bilmiyorum ona göre bi tedbir vs alınmaz mıydı sizler hep iki günde bir test yaptırdınız mı
Zaten tüp bebek tedavisi görüyordum transfer işini erteledik sürpriz bi şekilde hamile kaldım şimdi bilmiyorum destekleyici bişeyler verir miydi acaba diye sizlerden bilgi almak istedim ve pzartesi yaptırdım çarşamba yaptır dedi iki katı arttı diye mi tekrar pazartesi dedi sitede herkes iki gün arayla sürekli yaptırmış