Hayırlı aksamlar ben bu ay femara kullandım ama bir tane yumurtam olustı ve cumartesi 14 mm demıstı doktor pazartesi kendılıgınden catlamıs demıstı ustunden 14 gun gectı ve adet gunum geldıgımde lan verdim ve negatıf cıktı ama hala adet olmadım bugun 5.gun acaba hamılelık ihtimali olabilir mi yenıden test vermeli mıyım yoksa bosa umıtlenmeyeyım mi???
5 gün geçmiş bence evde test varsa tekrardan bakın isterseniz
Tam adet gunumde verdım 2 nin altındaydı deger eger varsa 5 gunde bellı olur mu acaba ya da biraz daha bekleyeyim
İnsallah o zaman yarın vereyim ınsallah
Sonuc gene husran bu ayda olmadı bugun 10.gunum hala adet olmadım ama kan da degerım gene negatıf