Bebeğimin xxy kromozomlu doğacak olması - Obilsin.com
Bebeğimin dörtlü testi taranırken beyninde kis tespit edildi. Daha sonrasında doktorumuz amniyosentez yerine kan tahlili yaptırdı. Sex kromozomların bakıldı. Ayrıca down sendromlu mu diye. Sonuç bebeğimizin xxy kromozomlu olması. Bebegi bu sebepten dolayı aldıran varmış su an 23 haftalık hamileyim. Bana da denildi aldır diye ama ben aldırmadım. Bu durumu yaşayan var mı?
Yaa konu sahibi lütfen sıkma canını bebeğin sağlıklı doğsun gerisi inşallah güzel gelir. Mübarek Ramazan ayında bol bol dua et ... eee 20 sene snra ne olacağı ne malum. Ki şimdi bile ne kadar çok gelişmiş tıp yöntemleri var. Ozaman neler olur tahmin edemiyorum. Üzme lütfen kendini
ınşalah saglıcakla alırsın canım yavrunu kucagına benım arkadasımında aynı durum olmustu beynınde kıst var dedıler senın gıbı aynı haftalardaydı amıyosentez yaptırdı o problem olmadıgı anlasılmıstı ama sen sıkma canını olurmu demek kolay dersın ama bnde senın gıbı yasadım aynı durumu farklıydı hastalık sebebı tabıde aynı senın gıbı aldırıp aldırmama arasında kalmıstım tabı aldırmadım ne olursa olsun evladım dedım herseyın hayırsı canım doktorklar yanılabıllıyo ınankı yuzde yuz sakat ednılen cocuklar sapasaglam doguyo sen bu ramazan gunlerınde bol bol dua et bnm durumum ınankı rabbıme dualrımla sonuçlandı sen guven rabbıme o neylerse guzl eyler canım sen en dogru kararı vermısn bız anneyız nasıl kıyarız yavrumuza bn hala cok ozluyorum yavrumu sende bu gunlerın degerını bıl melegın ıcınde senınle annesyle uzme kendını oda uzulur yavrularımız ınankı senı suan hısedıyo ve senın uzulmenı hıc ıstemıyo
Rabbim evladınız ve sizin hakkınızda hayırlısını nasip etsin umarım sadece üzüldüğünüzle kalırsınız çok sağlıklı bir bebeğiniz olur.
Öncelikle Allah kucağınıza almayı nasip etsin canım. Bebeği aldır ya da aldırma demek çok saçma bu tamamen anne ve babanın kararı olmalı. Ayrıca teknoloji o kadar çabuk ilerliyor ki problemlerin ve hastalıkların tedavileri çok çabuk gelişiyor. Her şey gönlünüzce olsun inşallah.
İnşallah inşallh sağlıklı doğar yavrunuz. Rabbimin size bin imtihanı bu inşallh imtihanı geçmişsinzdr ve ve sağlıkla alırsnz yavrunuzu kucağınıza. Duadan başka çare yok bitnm dua et bol bol.
Canım öncelikle geçmiş olsun, ama canını sıkma. Konuyu biraz detaylı araştırınca şöyle bir şey buldum forumdan http://www.kadinlarkulubu.com/forum...adaslar-burada-toplanalim-dertleselim.208838/ zihinsel ya da fiziksel bariz bir sıkıntı olmadığı için evladın da buradaki kişiler gibi evlenip yuva kurabilir, demek ki sağlıklı gelişim de gösterebilir. Kendisi iyi olsun da varsın tek problemi evlat sahibi olamaması olsun. Bu sizin ve onun imtihanı ama nolur iyi düşün, haddimize değil tabi söylemek ama bebeğinden de vazgeçme. Burdan takip etmeye çalışıcam seni. İyi geceler
Yıllar sonra güncelleme. Oğlum 5.5 yaşında. Su ana kadar problem sayılabilecek bir şeyle karşılaşmadık. Yaşıtlarından bi tık daha uzun. Hormonlarına senede bir bakmak gerekiyor dedi doktor. Çocuk endokrini bakıyor bu mevzuya. Bana bazı zamanlar özel olarak mesaj atan arkadaşlar oluyor. Buraya da ekstra yazayım. Fiziksel olarak herhangi bir problem yok. Yaşıtlarıyla ayını gidiyor ve gelişimi gayet güzel. Hatta oğlum iki dil konuşuyor. Bazı kendini bilmez her şey hakkında atıp tutan insanlar yorum yapıyor ya zeka geriliği olur diye hayır öyle bir şey yok. Tek problem ileride çocuğunun olmaması. O da dünyanın sonu degil. Çok güzel konuşuyor. Aktif olarak her türlü aktiviteye katılıyor. İstekleri net karar verme yönü kuvvetli. Ayrıntı merak eden olursa mesaj atabilir. xxy durumu herkesin başına gelmiyor sonuçta bu özel bir durum. O yüzden bu konu hakkında yazılmış her bilgi değerli.