Şeker yükleme testi zorunlu mu? Bu Sabah akşamdan aç olarak gittim kan verdim daha sonra 75gr glukoz içtim aç karnına 1saat sonra kan alacaklardı fakat dsha fazla midem dayanamadı açlığa kustum. Ne yapmam gerekiyor tekrar yaptırmalimiyim . Yaptırmam gerekiyorsa ne zaman tekrar gitmeliyim?
24-28 haftalar arası yapılıyor. Zorunlu değil yaptırmayan çok kişi var ama doktorum kesinlikle yaptırmamı söylediği için bende yaptırcam. Bi arkadaşım akşamdan helva tatlı filan çok yediğinden sabahki değerlerinin fazla yüksek çıktığını söylemişti sizde yeni içtiyseniz üstünden bi kaç gün geçtikten sonra gidin bence birde bu durumu önce doktorunuza söyleyin sonuçta ikinci kez içmek durumunda kalacaksınız belki yaptırma der