Hala olayın şokunu atlatamadım. 5 haftalık gebeyim. Doktora gittim beta değerim 10387.04 Kese baktık kesem 8.15 mm. Doktorum bu kese için beta degerimin çok yüksek olduğunu ve ikiz olabileceğini söyledi. Tecrübeli anneler gerçekten mümkün mü bu? Evet ikiz istiyordum ama hiç planlamadan oldu bu? Acaba yanılıyor mu söyleyip söylememekte de kararsız kalmıştı kese boyuna göre beta bu kadar yüksek olmamalıymiş. Tek yumurta ikizi olabilirmis tek yumurta ikizi olan anneler veya gebeler bana akıl verin?
Bizim topikte de bu kadar yüksek betası olan biri vardı ama tek gebelikti. O OlcayKalyon senindi di mi yüksek beta?
Tatlim olabilir genelde ikiz bebeklerde beta yüksek cıkıyor zaten bidahaki kontrolde görülür ayy nekadar guzel ya
Ben varim 7+5te ogrendim.yarin 8+5 kontrolum var.umarim mono mono cikmaz
Ay Allah gönlünüze göre verir umarım. Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.