Hanımlar selam 8 haftalık hamileyim Ankara da hem özel hem devlet doktor ve hastane tavsiyenize ihtiyacım var. Cünkü su an ki doktorum baya bi ilgisiz ve değiştirmeyi düsünüyorum. Gittğim hastanede pek donanımlı değil. Ve sağlık problemlerinden dolayı sezaryen olacak doğum. Dogursam acil bir sey olsa baska yere sevk ederler. Araştırmaktan düşünmekten iyice strese girdim . Özellikle donanımlı devlet hastanesi olursa çok iyi olur zira özel hastane fiyatları uçmuş durumda. Keçiörende oturuyorum.
Babamın arkadaşı var. İki kız kardeşimin doğumunu da o yaptı. Ankara’nın en iyisi diyemem ama biZim tanıdığımız olduğu için 7/24 ulaşabiliyor diye onu tercih ediyorlar. Kendi muayenehane var. Medicana ile çalışıyor.
Çok teşekkürler cevapların için inş sağlıkla kucağına alırsın bebeğini
Kızlar güzel bir doktor bulan var mı
malesef artık kimse kimseye cevap yazmaz olmuş burada. konu açtım başka forumlara da yazdım ama birkaç kişi dışında kimse cevap vermedi. ben de doktor ve hastane arayışı içindeyim.
Bende doktor arayışındayım. Başkent hastanesinde Sertaç Esin çok iyi diye duydum. Daha önce giden var mı acaba. Benim biraz riskli. Aynı zamanda perinatoloji uzmanı da olmasını istiyorum ama aklıma yatan bir yer ve doktor bulamadım. Konuyu takipteyim
Merhaba. Ben liv hospital a gidiyorum ve genel olarak oranın doktorlarından çok memnunum. Bir çok arkadaşım da orada doğum yaptı.
18 Haftaya kadar özelde devam ettim ama maddi olarak kaldıramayacaktık artık doğum paketleri 10,000 den başlıyordu, şuanda ankara şehir hastanesine gidiyorum 29. haftaya giricez gayet memnunum bu hastanede doğum yapan bir kaç tanıdığım var onlarda gayet memnun kalmışlar doğumda falan
2 ,5 ay önce Nezaket hocamla normal doğumum gerçekleşti.Nezaket hocami tercih etmeden önce tüm sitelerdeki yorumları okumuştum, ama kendisi hakkında yeterli bilgiye ulaşamamıştım bu yüzden bazi çekincelerim vardı ilk zamanlarda, ama zaman ilerledikçe kendisini tanıdıkça ona olan güvenin arttı.Alaninda uzman ,alçak gönüllü, mütevazı ve sıcak kanlıligiyla o kadar tatlı bir insan ki keşke tüm doktorlarımız böyle olsa... ilk başlarda düşük tehlikem vardı ama hocamın verdiği ilaçlar ve sıkı kontrolleri ve şüphesiz Allahın izniyle sıkıntımızı atlatıp 32.haftamıza ulaşmıştık ki bu seferde suyumun az olduğunu tespit etti hocam ve beni sıkı takibe aldı havuç suyu ve bol su icerek istirahatle 36.haftaya gelmiştik kii suyumun çok az olduğunu ve durum düzelmezse doğumu başlatacağını söyledi. Işinin uzmanı birisi olmasaydı belkide işimiz çok zor olacakti ama işine o kadar hakim ve iyi bir doktor ki Allah ondan razı olsun,Vee doğum için hastaneye geceden yattim sabaha kadar kontol edildi durum doğum başlamıştı başka doktor olsaydı eminim ki direkt sezeryana alırdı beni ama Nezaket hocam öyle yapmadı bu şekilde doğumun bebeğin ciğerlerini daha da geliştireceğini o yuzden bi aksilik çıkmadığı sürece normal olacağını soyledi ve geceden sabaha kadar gidip gelip beni kontrol etti.Çok şükür ki bebeğime sağ salim hiçbir sıkıntı yaşamadan kavuştum.Ve buraya yazmak için kendime söz verdim kii benim gibi ikilemde kalanlara ışık olsun aklındaki soru işaretleri kaybolsun.Demem o kii gözünüz kapalı tercih edebileceğiniz ender bir doktor NEZAKET KADIOĞLU Tekrar anne olursam yine tercihim siz olacaksınız IYİ KI VARSINIZ